Amy的梦想是要帮助小孩有书看

我只想说这三年我的大梦想是帮助中国山区孩子建设好的图书馆。
我的小梦想是给山区的孩子一本好书。
四年后。我要去非洲工作生活。去那里帮助那边的小孩子。

Yesterday - The Beatles

很久以前的黑夜里,

我坐在女生宿舍的楼道里。

有一个大男孩给我讲话。

我沉默的听着他说话。

他给我唱这首歌

一直一直唱到手机没电。

关于昨天。也只剩下这首歌曲了

A long time ago in the night,


I sat in the dormitory in the corridor.


There is a big boy to talk to me.


I listened to him silent.


He gave me to sing this song


Has been sung battery died.


About yesterday. This song is also only a


   
评论
热度(1)